«Əli və Nino» romanının dünya şöhrətinə gürcü reaksiyası

Dünyanın ən mənfur və paxıl millətlərindən biri olan gürcülər şanlı Qurban Səidin «Əli və Nino» romanının dünya şöhrətinə uzun zaman reaksiya vermədilər. Amma əsərin ikinci qəhrəmanının gürcü olmasına və şöhrətinin gündən-günə artmasına görə onlar axır ki, «partladılar». Gürcü, qonşu xalqın bu ədəbi triumfunu həzm və etiraf edə bilməzdi. Nəhayət, axır ki, reaksiya verdilər.

Amma necə?

Tamamilə gürcüsayağı. Heykəltəraş Georq Vasadze Batumda qoyulmaq üçün romanın qəhrəmanlarının abidəsini hazırlayıb. Amma necə? Çox ədəbsiz, əsərin qəhrəmanı gürcü qızı Ninonu fahişə kimi təsvir edərək.

Əsərdə Nino doğrudan da, özünü fahişə kimi aparır. Birini sevə-sevə, hər gün onunla öpüşə-öpüşə bir başqası ilə qaçır, lakin romanın baş qəhrəmanı Əli bəy buna imkan vermir.

Bu, bir. İkincisi, gürcü heykəltəraşı gürcü qadınlarının hər cür pozğunluğa hazır olduqlarını sübut etməklə kifayətlənməyib, eyni zamanda ümumiyyətlə, gürcülərin dişi bir etnos olduqlarını, yəni qonşu millətlər tərəfindən daim «mayalandıqlarını» bir daha təsdiq etmiş olur. Bu xalqın obrazı dünya ədəbiyyatında yalnız qadın və arvad kimi əks olunur. Gürcü dedikdə yalnız hər cür seksə hazır olan gözəl bir dişi – «samka» nəzərə gəlir.

Heykəltəraş Vasadze yaratdığı orijinal abidə ilə bunu bir daha təsdiq edir.

Categories: Tarixin qürubu | Оставьте комментарий

Навигация по записям

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

%d такие блоггеры, как: